Facebook

Różne

26.08.2011Aesop Grand Central Kiosk

Tagi: architektura, design, kiosk, stoisko

Australijska firma zajmująca się produkcją specyfików do pielęgnacji skóry marki Aesop otworzyła w Nowym Jorku  małe stanowisko sprzedaży w centrum handlowym Grand Central, które mimo swych mało pokaźnych rozmiarów może przyciągać wzrok kupujących.

Aesop Grand Central Kiosk

To co najciekawsze to w przypadku tego małego projektu materiał, z którego stanowisko powstało – jest nim papier, zaś by rzecz uściślić - ponad 1000 egzemplarzy czasopisma New York Times.

Aesop Grand Central Kiosk

Gazety zostały ułożone na sobie, naddarte, otoczone drewnianą ramą i przykryte warstwą aluminium. To małe stanowisko to pierwsza inicjatywa handlowa marki Aeasop na rynku amerykańskim, dlatego też nie może dziwić, iż postanowiono by było ona stworzone w tak zaskakujący i przyciągający wzrok sposób.

Aesop Grand Central Kiosk

Projekt został stworzony przez architekta z Brooklynu – Jeremiego Barboura, który pracuje dla Tacklebox. Aesop zaskoczył już użyciem niekonwencjonalnych budulców w swoich placówkach w innych wielkich miastach – może niedługo zamieścimy ich inne projekty.

Via dezeen.com

Autor: tomek


Galeria

Komentarze

Aby móc uczestniczyć w dyskusji musisz się zalogować

Zaloguj się

do góry